KvPi

Batman v Superman Dawn of Justice - Adaletin Şafağı Türkçe Dublaj İndir


http://www.imdb.com/title/tt2975590/
IMDb 6,7/10 *471.498
2016  AKSİYON - MACERA - BİLİM KURGU  2s 31dk
Konusu
Beraberinde getirdiği umut ile dünyada tanrılaşan Superman neden olduğu savaş ve yıkım ile birlikte insanlık için tehdit unsuru oluşturmaya başlar. Dünya gerçekte ne tür bir kahramana ihitiyaç duyduğuna karar vermek için çabalarken, kontrolsüz hareketleri süren Süper Kahraman’ın insanlığın yanında mı karşısında mı olacağı merak edilirken Gotham Şehrinin koruyucusu Batman'e karşı giriştiği mücadele yeni bir savaşa davetiye çıkaracaktır
2016 Batman v Superman Dawn of Justice - Adaletin Şafağı Br m720p x265 (İMDB 6.9)Trd.KvPi
Bu film extended cut olup türkçe dublaj olmayan kısımlar için altyazı mevcuttur.
Format            : Matroska at 1 019 Kbps
Length            : 1.30 GiB for 3s 2dk 33s 856ms

Video #0          : HEVC at 775 Kbps
Aspect            : 1280 x 536 (2.388) at 23.976 fps

Audio #0          : AC-3 at 224 Kbps
Infos             : 6 kanal, 48.0 KHz
Language          : tr

Text #0           : UTF-8
Language          : tr

2016 Batman v Superman Dawn of Justice - Adaletin Şafağı Ultimate Br 10Bit m1080p x265(IMDb 6.8)Trd.KvPi.mkv
Bu sürüm extended kısımları dahil türkçe dublaj'dır.
Format            : Matroska at 3 997 kb/s
Length            : 5.10 GiB for 3 s 2dk 33s 675 ms

Video #0          : HEVC at 2 485 kb/s
Aspect            : 1920 x 800 (2.400) at 23.976 fps

Audio #0          : DTS at 1 509 kb/s(Tv+Bluray)
Infos             : 6 kanal, 48.0 kHz
Language          : tr

2016 Batman v Superman Dawn of Justice - Adaletin Şafağı UE Br 10Bit m1080p x265(IMDb 6.8)TR+EN.KvPi.mkv
Bu film extended cut olup türkçe dublaj olmayan kısımlar için altyazı mevcuttur.
Format            : Matroska at 6 000 kb/s
Length            : 7.65 GiB for 3 s 2dk 33s 728 ms

Video #0          : HEVC at 4 948 kb/s
Aspect            : 1920 x 800 (2.400) at 23.976 fps

Audio #0          : AC-3 at 448 kb/s(iTunes)
Infos             : 6 kanal, 48.0 kHz
Language          : tr

Audio #1          : AAC at 597 kb/s
Infos             : 8 kanal, 48.0 kHz
Language          : en

Text #0           : UTF-8
Language          : tr

Text #1           : UTF-8
Language          : tr

Text #2           : VobSub
Language          : en

Aşağıdaki resimler "Br m720p  x265" versiyonundan orjinal çözünürlükte çekilmiştir.
Br m720p x265
Rar Şifresi: hizlifilmindir

8 yorum:

  1. Kardeş ben filmi izlemeden çevirdim tvde izleyim diye ondan sonra izledim. seste bazı yerler eko yapıyor sinema çekimi gibi. çevirdim ya ondan yapıyor demi. ses bozuk değil yani.

    YanıtlaSil
  2. Sen cevap yazana kadar bir daha indirdim sss da anlattığın gibi çıkardım açtım sesin bazı bölümlerinde hala eko var sorun sestemi yoksa benmi birşeyleri yanlış yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kardeşim bu full türkçe dublaj diye paylaşmıştım fakat tr sesin kaynağı tv . Bluray sesle birleşince ortaya tatsız bir ses çıkmış olabilir.Ama bundan başka full türkçe dublaj olan kaynak yok. 720p olanı extended kısımları altyazılı şeklinde paylaştım fakat altına hemen yorum bunun full türkçe dublaj olanı yokmu. Varda kardeşim işte bazı teknik nedenlerden dolayı filmi bozuyor anlatamıyorsun.
      En iyisi bu filmi dual ve extended kısımları altyazılı olarak paylaşıyım onu indirip deneyebilirsiniz.

      Sil
  3. Eywallah saolsın ben sesin (Tv+Bluray) kısmını gözden kaçırmışım yoksa sormazdım. dediğin gibi başka hiç bir yerde full türkçe yok.

    YanıtlaSil
  4. Dostum belki hatırlarsın: aylar önce X265'leri tv'den izleyebilmek için Çin'den bi ürün almanın çok iyi olacağını söylemiştin. Bu olayı konuşuyorduk. O ürün neydi? Neyi önerirsin? Silinmiş belleğimden :(. Ve mükemmel bi blog kurmuşsun. Mükemmel yayınlar. Ellerime sağlık tekrardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah hatırladım.Cihazın genel ismi "Android tv box". Çinde bir sürü satıyorlar ve gitgide gelişiyor 4gb ramlar felan.
      Siz türkiyeden almak istiyordunuz sanırsam o zamanda demiştim bu tip cihazları samsung gibi büyük firmalar üretmiyor. Bi apple tv var oda çok pahalı.
      Türkiyeden alabileceğiniz marka nitelikli olarak bi xiaominin tv boxları var altta linki veriyorum bildiğim kadarıyla son ürettikleri.Bunun dışında marka sayabileceğim cihaz yok.
      Xiaomi Mi Box S 4K : https://www.hepsiburada.com/xiaomi-mi-box-s-4k-android-tv-box-media-player-hdr-dolby-dts-chromecast-p-HBV00000EUG0Y

      Çin olarak aliexpress'dende cihazlara bakabilirsiniz.

      Sil
    2. Aliexpress'te çok daha ucuz. Oradan almak daha mantıklı geldi bana. Ve hangi model beni uzun vadede götürür? Kaç gb rami olmalı? Pc'ye takıp istediğim filmleri içine atabiliyor muyum? Depolaması ne kadar olmalı sizce?

      Sil
    3. 4gb ram - 32gb rom olanı yeter gibime geliyor.
      Ben sadece tek bir cihaz kullandığım için onun hakkında deneyimlerimi verebilirim. Sana şu cihaz iyidir gibi bir tavsiye edemem. Bu biraz hobi gibi uğraşmak istersen çok güzel işler yapılabilir çoğu cihazla.
      Benim cihaz 1 gb - 8 gb depolama s905 işlemcili ismi "nexbox a95x". Yazılımı arayüzü berbat zaten genelide öyle . Android olduğu için nova launcher felan yükleyince birşeye benziyor. Cihazıma root attım ve google play gibi ne kadar gereksiz uygulama varsa sildim. Uygulama yüklemek istediğim zaman apksını indirip yüklüyorum. Zaten bu cihazlar kanımca oyun felan felan oynanmaz ama medya işlerinde çok iyi iş çıkartıyor. Andoridden kodi uygulamsını yükleyince medya ile ilgili bir problemin kalmıyor.
      Filmleri ister hdd'den ister usb'den izle cihaza atıp izlemek pek mantıklı değil.
      Benim cihaz'da şuan tek bir problemim var oda bluetooth olmaması.Bu çok aradığım bir özellik oldu kullanımım boyunca.
      Ek olarak Xiaomi Mi Box S 4K çindede yaklaşık 60 dolara satılıyor ve en çok satılan model tr ile arasında yaklaşık 100 tl gibi bir fark var fakat çinden aldığında gümrüğe takılma ihtimaliyle yaklaşık fiyatları aynı oluyor ve garantisiz. O yüzden cihazın burdaki fiyatı çok makul. Xiaomi bide güncellemeleri uzun süre veren bir firma tekrar bu cihazı düşünmenizi öneririm.Tabi bu cihazda çok uğraşcağınız birşey yok bu cihaza root felan atmak zor.

      Sonuç olarak
      Çinden xiaomi harici bir marka cihaz alırsanız iş biraz sizin uğraşmanıza ve cihazın sağlamlığına kalmış.
      Ama bu blogda xiaomi alanlar oldu ve memnuniyetlerini yazmışlardı.

      Sil